Sunday, July 12, 2009

kamu ni kuno lahhhh

kadang-kadang aku pelik....

kenapa ada orang disekeliling kita mengaku 'kawan'...
tapi buat perangai pelik...

ye lah...kawan dari zaman dulu-dulu....
share banyak perkara sama-sama dari dulu...
tapi sampai sekarang masih 'dolu-dolu'....

aiiyooooo....terima hakikat lah sayang.....
kebahagian orang lain tak sama macam diri kita....

lukisan kenangan walau secantik mana pun....ia cuma kenangan....
kamu hanya boleh lihat dan kenang....

tapi lukisan masa depan....walau masih kabur....
berusnya kan di tangan kita....
sendiri corak dan lukis....




apa kamu fikir tak mungkin cantik dan bahagia???

3 comments:

cik nana~ said...

uishhh... siapakah orang itu?

haryani said...

heheheh..... ada ke orang mcm tu???
upss.....

yg penting bukan kamu ya sayang.....

susudalambotol said...

kawan ni kadang-kadang nak kita je faham dan jaga perasan dia kan.