Wednesday, June 17, 2009

tiga kilo seploh ringgit!!!

aku memang bukan orang yang tinggi lampai atau bertubuh gebu.. apa lagi cun + cantik + cutting model atau apa saja..... jadi kamu jangan compare.... selesa je jadi diri aku sendiri... pendek + hitam pon tak apa.... janji aku ok saja...

bila ada makhluk Allah satu lagi itu hidup dalam rahim aku... perubahan fizikal mmg tak terlalu ketara... kandungan usia 5 bulan baru ada 'perut'...sebelum tu, kalau orang tanya...aku cakap - "perut aku tumpang kat suami..."

tapi semalam, masa check up 'kesayangan' kami. misi kat klinik tu check berat. ohhhh... berat aku dah 50 kilo....... ini memang pertama kali dalam hidup seyhhhh....sumpah aku tak tipu.... paling berat dulu pon 48 kilo. masa lepas SPM(V).... jadi aku pon dah join suami la...jadi si gemuk... (*_*)

tp semuanya sehat yaaa....jadi aku syukur...


ok...cuma gambar perut + kaki.... yang lain2 kelihatan tidak senonoh.... (^.^)

1 comment:

nana~ said...

kamu sudah gemuk ye???
sile diet sepuasnye semasa pantang nanti ye. miss u!!!